Dla kogo jest kampania w AdWords  

Spora liczba biznesmenów zastanawia się, jak wykorzystać sieć internetową do reklamowania swojej firmy. I faktycznie, jest o czym myśleć, bo możliwości jest tutaj naprawdę wiele. Wysłanie maili do odbiorców potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami. Reklamy graficzne wyświetlające się na jakimś serwisie. Albo, na ten przykład, kampania Google AdWords. I właśnie o tym ostatnim sposobie na zaistnienie w sieci opowiemy co nieco w niniejszym poście.

Jak to wszystko funkcjonuje?

AdWords to system do wyświetlania reklam Google’a, który funkcjonuje w oparciu o jej wyszukiwarkę  i sieć stron partnerskich, które dołączyć do programu AdSense.

W przypadku wyszukiwarki reklamy tekstowe są wyświetlane, kiedy ktoś wpisze w nią słowa kluczowe zdefiniowane przez nas  w panelu AdWords.  Jeżeli zaś chodzi o strony partnerskie, to nasze boksy reklamowe pojawiają się na wskazanych przez nas bądź przez  Google’a (kierowanie kontekstowe) portalach.

Dlaczego warto się skusić?

Kampanie AdWords posiadaja sporo atutów, szczególnie dla przedsiębiorstw, które nie rozporządzają wielkimi sumami. Pod poniższym akapitem przygotowaliśmy krótką listę kilku z nich.

  1. Płacisz tylko za wejścia na Twoją stronę, dzięki czemu unikasz sytuacji, kiedy ponosisz koszty wyłącznie za to, że Twoja reklama została wyświetlona.
  2. Trafiasz ze swa kampania tylko do tych internautów, którzy są zainteresowani produktami bądź usługami, które masz w swej ofercie.
  3. Sieć reklamowa Google’a obejmuje około dziewięćdziesięciu pięciu procent polskich yżytkowników sieci www, a to oznacza 16,5 mln armię osób, do których możesz trafić ze swoją reklamą.
  4. To Ty decydujesz, kiedy uruchamiasz swoją kampanię AdWords i kiedy ją kończysz, a także ile pieniędzy na nią wydajesz.
  5. Niemalże o każdej porze dnia możesz liczyć na wsparcie kogoś z teamu Google AdWords Support, który w przypadku kłopotów będzie Ci służył fachową pomocą.

O minusach reklamowania się w Google AdWords

Rzecz oczywista, to nie tylko same plusy. Źle skonstruowana kampania AdWords, a zwłaszcza mało sensownie dobrane frazy kluczowe, mogą sprawić, iż nie odniesiemy z naszych działań zakładanych korzyści. Z tej przyczyny zamiast samemu brać się za to, o wiele sensowniej zlecić jej przygotowanie i przeprowadzenie specjaliście od marketingu internetowego.

Dodaj komentarz